به دنبال از بین بردن شبکه(کانال‌)های توزیع عمده بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز هستیم
متن دلخواه شما
به نام خدا

سلام خوبین؟خوشین؟سلامتین؟بازی ایرانی بازی می کنین؟خب خدا رو شکر

ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) رو تسلیت می گم.

به دنبال از بین بردن کانال‌های توزیع عمده بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز هستیم

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: به دنبال از بین بردن شبکه(کانال‌)های توزیع عمده بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز هستیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص فعالیت‌های این بنیاد در راستای مبارزه با بازار بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز، اظهار کرد: برای جریان‌سازی فرهنگی در استفاده از بازی رایانه‌ای باید از مسیر صنعتی شدن بازی‌ها عبور کرد و قدم اول آن بازار است.

وی ادامه داد: برای طی نخستین گام در بازار بازی‌های رایانه‌ای، قدم اول از بین بردن بازار رونوشت(کپی)است چراکه یک معادله چند مجهوله پیچیده در رونوشت(کپی)بازی رایانه‌ای داریم، برای این معادله باید نسبت قیمت به کیفیت حل شود یعنی بازی داخلی ارزان و خارجی گران باشد، باید توجه داشته باشیم که کافی است 500 تومان به قیمت بازی مجاز خارجی اضافه شود تا ببینید چطور بازار بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز فعال می‌شود.

مدیرعامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به اینکه بدون قانون حق رونوشت(کپی رایت)نمی‌توان مسئله نرم‌افزارها از جمله بازی‌های رایانه‌ای را حل کرد، گفت: اگر در بهترین حالت ویترین‌ مراکز توزیع را از وجود بازی‌های غیرمجاز پاک کنیم باز هم مراکز زیرزمینی و شبکه‌های توزیع غیرقانونی وجود خواهند داشت، لذا باید در همکاری بین دستگاه‌های مرتبط با این موضوع مسئله به صورت قانونی پیگیری شود.

وی گفت: ما ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای را در 32 استان کشور راه‌اندازی کردیم که این ستادها در همکاری با ادارات ارشاد هر استان و کمک نیروی انتظامی عملیات پاک‌سازی مراکز توزیع را از بازی‌های غیرمجاز انجام می‌دهند و گزارش آن به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ارسال می‌شود، ما در این عملیات در درجه اول به دنبال از بین بردن شبکه(کانال‌)های توزیع عمده در سراسر کشور هستیم.

توليد ملي،حمايت از کار رو سرمايه ي ايراني(مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي مدظله العالي)

دعا براي عاقبت بخيري،پيروزي،سلامتي و سربلندي ايراني ها و مسلمين ياتون نره

(فارسي را پاس بداريد و بازي ها و محصولات ايراني رو رها نکنيد)

خداحافظ ياعلي شب و روزتونم آبي استقلالي

حسين بهمني يه استقلالي از ايران از اهواز



سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب